U osnovnim školama koje nastavu izvode po Nastavnom planu i programu na hrvatskom jeziku školsku godinu u prvim i šestim razredima te u prvim razredima srednjih škola započeli su po predmetnom kurikulumu. Za sve učitelje i nastavnike koje predaju u tim razredima prije početka školske godine organizirana je edukacija.
U okviru aktivnosti na provođenju kurikularne reforme u Srednjobosanskom kantonu, Ministarstvo obrazovanja, nauke, mladih, kulture i sporta, u saradnji s Misijom OSCE-a u Bosni i Hercegovini, organiziralo je trodnevnu obuku i edukaciju posvećenu ishodima učenja i kurikulumu kako bi se postepeno kurikularna reforma primijenila na sve godine školovanja i u svim školama na KSB. U danima prije same obuke članovi užeg tima analizirali su sve dokumente od državne do kantonalne razine kako bi uvidjeli potrebu za implementacijom same reforme.
Na trodnevnoj obuci okupilo se 35 nastavnika, članova užeg tima, koji su nakon javnog poziva odabrani od strane resornog ministarstva za implementaciju reforme u obrazovnim ustanovama kantona. Tijekom trodnevne obuke učesnici su prošli kroz temeljne koncepte ishoda učenja, metodologiju razvoja kurikuluma i strategije prilagođavanja nastavnih sadržaja te potrebama učenika u suvremenom društvu. Tijekom same obuke članovi kurikularnih reformi drugim kantona, predstavili su svoje predmetne kurikulume te iznijeli probleme s kojima su se susretali.
Predstavnici Ministarstva, Ivica Augustinović i Nezira Fuško, otvorili su obuku i naglasili značaj ove reforme za podizanje kvalitete obrazovanja te istaknuli kako će uži tim imati ključnu ulogu u osiguravanju uspješne implementacije reforme u školama SBK.
Podrška OSCE-a u organizaciji ove edukacije još jednom potvrđuje predanost unapređenju obrazovnih standarda u Bosni i Hercegovini. Nastavnici su kroz aktivni rad tijekom obuke i edukacije stekli nova znanja i vještine koje će primijeniti u svom radu, s ciljem pružanja kvalitetnijeg obrazovanja za sve učenike.