R. br. |
Ime i prezime |
Tema |
Način realiziranja |
1. |
s. Ivona Sliško |
Kako biti bolji roditelj |
Prosinac-Aktiv učitelja |
2. |
Kristina Katava-Mlakić |
Komunikacijske vještine – Vještina autentične i efikasne komunikacije |
Studeni-Aktiv učitelja |
3. |
Ivana Drmić |
Kako očuvati duševno zdravlje nastavnika i učenika |
Ožujak-Aktiv učitelja |
4. |
Sandra Drmić |
Depresija kod djece i mladih |
Prosinac-Učiteljsko vijeće |
5. |
Ana Kapetan |
Aktivno učenje |
Veljača-Aktiv učitelja |
6. |
Kristina Adžaip |
Važnost iznošenja osjećaja i8 potreba kod djece |
Svibanj-Aktiv učitelja |
7. |
Igor Bošnjak |
Važnost tjelesne aktivnosti na razvoj psihičkog zdravlja |
Travanj-Aktiv učitelja |
8. |
Emanuela Totić |
Pozitivna komunikacija nastavnik/učiteljh–roditelj–učenik |
Prosinac-Aktiv učitelja |
9. |
Tanja Nikolić |
Što je diskriminacija |
Travanj-Učiteljsko vijeće |
10. |
Juliana Omazić |
Samoregularno učenje |
Travanj-Aktiv učitelja |
11. |
Jelena Babić |
Strah od ispitivanja |
Veljača-Aktiv učitelja |
12. |
Ljubica Smiljanić |
Stilovi roditeljstva |
Travanj-Aktiv učitelja |
13. |
Mirjana Marković |
Digitalni alat Canve u nastavi jezika i književnosti – primjer prakse |
Studeni-Aktiv učitelja |
14. |
Vanja Džambas |
Seksting |
Veljača-Aktiv učitelja |
15. |
Milena Krišto |
Profesionalno sagorijevanje |
Svibanj-Aktiv učitelja |
16. |
Inda Marković |
Individualizirani pristup učeniku u razrednoj nastavi |
Travanj–Aktiv učitelja |
17. |
Jelena Androšević |
Uloga roditelja u sprječavanju nasilnog ponašanja djece |
Veljača-Učiteljsko vijeće |
18. |
Ines Grabovac |
Utjecaj ekranizacije na razvoj djece |
Lipanj-Učiteljsko vijeće |
19. |
Martina Šantić |
Školske uniforme za i protiv |
Ožujak-Aktiv učitelja |
20. |
Maja Topalović |
Osobine učitelja/nastavnika |
Veljača-Aktiv učitelja |